Liten ego bild

2012-08-28 | 17:12:44 | Porträtt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hade inte ricktigt något att göra så jag slängde upp en bild på mig själv ...hehe är lite ego kanske men ändå :)
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ nicole kestola

så söt!!


skulle du kunna hjälpa mig? jag är med i en foto tävling där man kan vinna en systemkamera, och det vill jag hemskt gärna eftersom jag inte har någon, och att fota är något av det bästa jag vet! Jag ligger på plats 2,3 och 4 i tävlingen och jag skulle verkligen bli hemskt glad om jag vann. det skulle betyda allt för mig! allt du behöver göra är att rösta, skriva i din mail och aktivera din/dina röster på din mail. Sedan kan du skriva en kommentar att du röstat så länkar jag dig! gå in här : http://nikkkiis.blogg.se/2012/august/rosta-fa-lank.html#comment du behöver absolut inte göra det men du skulle göra mig galet glad,och du får en bild + länk på min blogg. Förlåt ifall att du inte gillar hjälp kommentarer, men det skulle betyda allt! obs, glöm inte att gå in på din mail och aktivera din/dina röster! kram finis <3 (rösta gärna på nummer 2, för det är den jag ligger tvåa med!)

Svar: tack så mycket!det är kul att du tycker om att fota (samma här) så det är så klart att jag ska försöka hjälpa dig :)
så jag får se om det funkar för min dator kan dampa ibland :)
ZsaXsa

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://nikkki.se                2012-08-28 ♡ 17:35:29
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ nicole kestola

haha okej, men skicka en kommentar på min blogg när du gjort deet och du nu kunde ihih! annars om du bara svarar är det svårt för mig att komma ihåg att du röstat och då får du ju ingen länk ochd et vore ju lite tråkigt :(

Svar: aa men nu är denj registrerad och du har min röst :P
ZsaXsa

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://nikkki.se                2012-08-28 ♡ 17:46:42
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Nicole kestola

Tack, men kan du skriva en kommentar på min blogg att du röstat , annars kommer jag inte kunna länka dig och det vore ju inte rättvist !!

Svar: men jag har skrivit det
ZsaXsa

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://Nikkki.se                2012-08-29 ♡ 07:03:29
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------