NY header???

2013-05-27 | 20:42:00 | Allmänt | Porträtt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Jag funderar på om jag ska göra en ny header, en mera genomtänkt kanske??? Jag har ju köpt en ny klänning som ni troligtvis kommer att få se i morron och man kanske kan göra något med den.
 
Igår var jag ju och shoppade lite med Myran och både hon och jag skaffade oss varsina nya klänningar vilket var skönt för att då har man det avklarat. Men i slutet av shoppingen började jag få asont i magen så jag va inte så rolig då. Idag mår jag inte heller så bra så jag fick gå hem från skolan fast det va inte av magont, jag är typ sjuk/förkyld eller nått sådant.
 
För er som undrar så är inte bilden från idag.
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Hannah - En Satsande Tävlingsryttare ♡

fin blogg :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://bpoonysar.blogg.se/                2013-05-27 ♡ 20:54:16
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------