New in..

2013-05-20 | 20:24:00 | Allmänt | kläder/outfit | new in | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I lördags var jag och handlade detta, ett par svarta jeans från JC
                                                     en bikiniöverdel från Lindex
                                                     ett par sportshorts från XXL

Jag är riktigt nöjd med mitt köp och jag ÄLSKAR bikiniöverdelen! Då får jag bara hoppas att det blir varmt i vattnet.
Idag har jag varit med min lille vän Tove, vi gick runt i lite klänningar och jag hjälpte henne välja en till skolavslutningen. Jag fick en eller låna en jättefin klänning, en rosa som var för liten för henne så ni kanske får se en bild på den nån dag. 
                                            
..ZsaXsa
_______________________ Kommentarer _________________________________________________