En riktig bra dag!

2013-05-22 | 19:58:00 | Allmänt | Katterna | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
 
Idag har jag haft en riktigt bra dag!
Jag fick bra betyg på ett prov och ett test, firat Myras födelsedag, blivit riktigt nöjd med en tavla på bilden, på syslöjden blev jag nästan klar med en tröja och jag har bara varit riktigt glad. 
Bjuder på lite somriga bilder och nu känner jag att jag är redo för sommarlov! Längtar!
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Hanna

fin header :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.hannabroman.devote.se                2013-05-22 ♡ 20:01:10
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------