Beautiful Portraits..

2013-05-19 | 15:58:00 | Allmänt | Porträtt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Igår sov jag över hos Myra och kollade på eurovision, själv tyckte jag att helt fel låt vann men det är ju bara jag.
Idag knäppte jag lite kort på Myra och tyckte de blev jättebra! Min favorit är den första bilden.
Modell: Myra
Makeupartisten: Jag
Fotograf: Jag
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Lopp

Du är otroligt bra på att fota!

Svar: Tack! det är kul att du uppskattar det :)
ZsaXsa

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2013-06-07 ♡ 11:30:11
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------