29/5

2013-05-29 | 19:33:59 | Porträtt | new in | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Idag blev jag äntligen klar med mitt linne/tubtopp eller vad det nu heter, men det är ett linne utan axelband typ och jag blev jättenöjd! På bilderna ser det nästan ut som en klänning men det är en tröja.
På morgonen, eller lite innan lunch så mådde både Myra och Tove dåligt så de gick hem men jag hade roligt ändå. 
Annars har det inte hänt så mycket idag, har gått och funderat lite över vilken klänning jag ska ha på skolavslutningen men det är sådant som fixar sig.
Men varför jag blev så nöjd med tröjan/linnet var för att det inte såg ut som en badtunna, för det gjorde det förra linnet som jag gjorde, hehe.
Modell: Jag
Fotograf: Jag
 
...ZsaXsa
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Mostafa

Åå de blev ju skitfint!!!!! :D :D

Svar: Jag vet!! :D
ZsaXsa

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://Efiore.blogg.se                2013-05-29 ♡ 20:27:53
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------