No mirror makeup challenge

2013-03-05 | 12:59:33 | videor | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Jag ska sminka mig utan att kolla i spegeln

_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ tove

gud vilken fjortislinje du fick... :D

Svar: haha vet men hade ju ingen spegel och nu på vintern insåg jag att jag blivit skitblek :D
ZsaXsa

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2013-03-05 ♡ 18:48:51
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ idaphotography

HAhahahahahahah, din vart ju mycket bättre än min!! :**

Svar: Haha knappt :-D
ZsaXsa

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.photobylife.blogg.se                2013-03-05 ♡ 19:38:25
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------