Nya skor!

2013-06-05 | 15:00:00 | Allmänt | kläder/outfit | new in | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Då var skorna till skolavslutningen avklarat! För jag hade inga skor som passade till klänningen och dessa var ju bara för söta. Jag älskar att de typ är virkade tror jag, eller är det spets? Aja, jag gillar de jättemycket!
Din sko 250 kr

Idag ska jag även fixa en omridningstid i stallet för jag kan inte på fredag eftersom jag ska till stockholm då (rider på fredagar om ni inte förstod det) men annars ska jag nog inte göra nått speciellt idag.
Ha det bra! 
 
..ZsaXsa
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Tin

Wow så coola foton, och skor!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2013-06-07 ♡ 11:34:48
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------