Kiara

2013-06-22 | 20:56:21 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
På bilderna är min kära katt Kiara av rasen Norsk Skogkatt. Det är nästan ett under att det ens blev några bilder för i början ville hon inte alls sammarbeta men efter ett tag gick hon med på det, men som sagt.. hon ville inte sitta still länge. 
Innan jag bestämde mig för att fota min "lilla" kisse var jag med Myra. Först gjorde vi typ inget men Myra var väldigt sugen på Cupecakes så vi gjorde några med chokladbotten/muffin och frostingen var hallon smörkräm och i cupcaken låg det lite vit choklad ,MUMS! Till bakverken såg vi på filmen Tsatsiki.
Ha en bra kväll så ses vi i morgon!
 
..ZsaXsa
 
 
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Elina

men gud vad söt!!

Svar: Ja visst är hon! Min lilla kisse <3
ZsaXsa

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://ellipelli.devote.se                2013-06-22 ♡ 22:50:11
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Victoria

sv: Hihi jaa visst är han! Japp han är min. Jag har haft honom i en vecka nu :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://victoriahavelid.blogg.se                2013-06-22 ♡ 23:18:48
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------