Jag..

2013-06-29 | 16:17:00 | Porträtt | kläder/outfit | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
 
Då har jag varit på Idas land från igår till idag och det blev endel fotande.
Dessa fotografier är bara en liten del, för många an fotografierna är på Idas kamera också och hon ska stanna på landet till söndag tror jag och då åker ju jag till mina kusiner men får se om jag hinner få de. Om jag inte har fått de då så kommer jag lägga upp de nån annan dag när jag kommit hem.
Men oroa er inte! Jag kommer lägga upp en del tidsinstälda med bilder från landet.
Nu måste jag packa min väska för i morgon åker jag, jippie!
 
Modell: Jag
Fotograf: Ida
 
..ZsaXsa
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Victoria

Fina bilder.

Svaren från frågestunden är uppe nu. Tack för dina frågor <3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://impalaa.blogg.se                2013-06-30 ♡ 10:59:15
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------