Fika på stan...

2013-06-23 | 20:26:00 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Var på stan med Alva och Myra idag vilket var lite extra kul för det var så länge sedan som jag såg Alva, det var typ 2 månader sedan. Men först gick vi och åt lunch på restaurang och sedan gick vi in på Espresso House där jag tog en cupcake, Alva nån kaka och Myra en smoothie tror jag. Efter det drog vi hem till mig och satt på datorn lite och sedan såg vi på film.
Jag hade kul idag och jag hoppas att Myra och Alva hade det också!
Men en sak som var lite konstigt på stan var att alla affärer var stängda, det är väl en vanlig söndag idag?

 
..ZsaXsa
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Matilda

Hej! Jättefin blogg! Var gärna med i min Veckans blogg :) kram

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://matildasamuelssson.blogg.se                2013-06-23 ♡ 20:50:44
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------