Frida

2013-07-30 | 13:54:00 | Allmänt | Porträtt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
 
Detta är alltså min kusin fina Frida som jag har umgåtts med i cirka 3 veckor. Vi har gjort mycket roliga saker ex. ullared, en massa hästaffärer, åka till Helsingör och där är faktiskt bilderna tagna, i Helsingör alltså.
För snart en vecka sedan åkte hon hem men det var roligt att ha henne här.
 
Jo, föresten så är jag ledsen över att jag inte har uppdaterat något under ett par veckor men har inte varit hemma så har inte kunnat och idag följer jag med min kompis Myra ut på hennes båt så om cirka 4 dagar kommer jag kunna blogga igen.
 
Hoppas ni har haft en bra sommar!
 
..ZsaXsa
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________