Något nytt...

2013-01-22 | 18:29:14 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
 Den här veckan kommer jag nog inte kunna blogga så mycket och kanske inte nästa vecka heller för vi har ganska mycket prov och läxor men i morron ska jag försöka ta lite foton.
 
Det är ett halsband som man kan öppna och stoppa in ett foto i och jag tyckte att det var ganska fint.
 
Ur & Penn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ BelleBoo

Åhh vilka härliga bilder!



// Kolla gärna in min webshop (säljer mina egendesignade tavlor) http://belleboo.se \\

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://belleboo.blogg.se                2013-01-26 ♡ 20:06:36
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------