Tårta!!!

2013-02-03 | 19:25:41 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 Idag firade jag typ min födelsedag även om jag fyller år i morron men det är ju skola då liksom. Men idag åt vi jättegod tårta och så fick jag lite prisenter men dem kan jag säga i morron när jag fått alla.
Choklad och hallon tårta <3
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Josse

Grattis igen Sandra!! :)

Svar: Taack Josse
ZsaXsa

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2013-02-04 ♡ 14:17:32
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Mostafa

Goott ;_)))

Svar: Jag vet :))
ZsaXsa

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2013-02-09 ♡ 18:53:49
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------