Vilken tur!

2012-09-17 | 18:01:10 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 HeHej alla barn???
Nae do men idag har väl varit en spännande dag?!
Myra (bästis) och jag började dagen när skolan slutat att trycka i oss Cupekakes och ett glas med rent socker (oboy) eller heter det oboj nä oboy ser bättre ut , eller?
Men efter ett par timmars datorsittande beslöt vi oss att ta en promenad . . . nä ska sluta skriva så :P
men i alla fall så gick vi till lekparken ( ville känna barndomen igen typ, kanske?) och gungade men min lilla kompis myra la ju ifrån sig sin mobil och vi går hem, upp på mitt rum när hon frågar vad klockan är , jag tar upp min mobil men myra gör det också . . . DET GICK INTE! Hon glömde den och då när vi springer upp för backen , ut ur mitt rum till parken inser jag en sak . . . min kondis suger helt , jag börjar ju flåsa efter en meter typ! jaja men vi hittade myras mobil och snipp snapp slut så var den sagan slut.

Det här var nog det längsta inlägget jag har gjort ska jag fortsätta så här elr?
_______________________ Kommentarer _________________________________________________