Lite mer...

2012-10-31 | 16:34:00 | Allmänt | Porträtt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Nu blir det yttligare lite bilder från igår!
Jag tyckte det blev så fina!
Det ända jag stör mig på med bilden nedan är att jag har et löv på armen men den är fin ändå.
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Bettan

Fina bilder!
Btw Glad Halloween

Svar: tack så mycket & glad halloween! :)
ZsaXsa

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://bettaneveryday.blogg.se                2012-10-31 ♡ 16:37:59
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Bettan

Sv: Tack så mycket, min dag har varit bra iaf.
Vad är planerna för veckan?

Svar: Vad bra :)Sv: Ljust nu är jag sjuk men jag får se om det går över :)
ZsaXsa

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://bettaneveryday.blogg.se                2012-10-31 ♡ 17:17:13
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Aida <3

Super fiiinna bilder!! Och super fin blogg
Allt bra? <3

Svar: taack så mycket!! följ gärna :)och allt är bara bra :)
ZsaXsa

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://aidaofsweden.blogg.se                2012-11-01 ♡ 09:40:52
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------