Ingen BILD!

2012-11-08 | 19:24:59 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 (Kom inte på nån bra rubrik och det blir ju ingen bild så ...)
Förlåt far att jag varit så jätte dålig på att uppdatera denna veckan men jag funderar på om jag ska börja lägga upp lite hårvideor? Jag själv tycker att jag är ganska bra på att göra frisyrer/flätor men då kommer jag inte bara göra svåra saker för jag kommer även göra lätta för dig som tycker det är svårt att fläta.
Men du kanske får fina och bra ideer som du kan göra.
(Om du vill att jag ska göra nån fläta är det bara att tipsa :D)
Och föresten skriv gärna om du vill att jag ska börja göra nått mer.
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ tove

gör nåt nice med mitt hår :)

Svar: Of course :)
ZsaXsa

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2012-11-08 ♡ 22:23:43
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Elli

Du kan börja göra sminkvideor tex, rosa sminkningar, grå m.m :)

Svar: det va en bra ide :) ska tänka på det :)
ZsaXsa

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2012-11-10 ♡ 21:13:35
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------