Ridläger

2012-07-15 | 19:09:03 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 Åhhh! Jag längtar så mycket till i morgon!
Jag ska på eda ridläger i en vecka och jag undrar vilken häst jag kommer få rida!
Här kommer några av hästarna
Nizch (Arab)
Tolousa
Cezarea ( Arab)
Vill helst ha Nizch
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Sara

hej, jättefin blogg! Var gärna med i veckansblogg på min!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://sarathatsme.webblogg.se                2012-07-15 ♡ 20:20:00
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------