Fräsiga naglar

2012-07-23 | 14:29:52 | Nails and Hair | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 Jag hade lite tråkigt på förmiddagen så då bestämde jag mig få att måla mina naglar och klistra dit pälor på naglarna. Nu har jag gjort det steg för steg.
 
1. börja med att ta fram en tallrik, ett genomskinligt nagellack och ett "hudfärgat" nagelack och två eller ett glitter,pälor ,paljetter (ta helst glitter blir lättare då) men jag tog pälor för jag hade bara det hemma. Jag tog blått och gult.
2.Sen tar du och målar alla naglar i det  "hudfärgade" nagellacket.
3.Häll sedan ut lite av de gula pärlorna på tallriken och lite av de blå ( försök holla dom isär )
4.Måla sedan det genomskinliga nagellacket på nagel tippen och tryck sedan på pälorna snyggt och prydligt (men strässa inte ta en nagel i taget)
5. Sen när du är helt klar kan resulttatet bli så här.
_______________________ Kommentarer _________________________________________________