Julsminkning

2012-12-23 | 20:26:26 | videor | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Jag visar hur jag ska sminka mig på julafton :)

_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ elsathuvesson

åhhh din dialekt <33333333333333
Sjukt fin blogg!

Svar: hehe, min dialekt... men tack för att du tycker om min blogg ;)
ZsaXsa

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://snartlycklig.devote.se                2012-12-25 ♡ 20:55:13
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ tove

kan du sluta blinka så jävla mkt när du sminkar dig :)))
hihi jätte fint

Svar: hhahaha Tove!!!! Du är så fin också :P :3
ZsaXsa

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2012-12-29 ♡ 20:56:10
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Mostafa typ

"Och eh om du vill sminka dig såhär, så får du väl göra det"

Haha tack! :D

Svar: hehe "mostafa" :D det blev så och jag visste inte ricktigt vad jag skulle säga och orkade inte ändra :)
ZsaXsa

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://myriz.devote.se                2013-01-05 ♡ 19:36:48
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------