Årets önskelista...

2012-12-20 | 18:42:19 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 Igår fick jag jullov vilket man längtat skit mycket till ochigår fick jag mitt första betyg, var lite rädd att det skulle bli dåligt men det blev ganska bra för att gå i 7:an tycker jag.
Jag har typ inget att göra så varför inte skriva årets önskelista. Fast det är väl bara onödigt att önska sig något för jorden går ju under i morron ;D
Men här är den:
1. Breaking Dawn del 1 ( hade velat ha del 2 också men den finns nog inte att köpa, kanske kan ladda ner )
2.Sims 3 Årstider ( jag vet att det kanske låter lite nördigt men tycker det ganska kul att spela )
3.Ett gitarr ställ ( så jag slipper lägga in den i fodralet hela tiden )
4.Ett prisentkort på bio eller nån guld butik som man kan köpa örhängen 
5.Fria sms
6.En gitarr förstärkare
7.En fjärrutlösare ( det är typ en liten kontroll till kameran så du kan ta bilder på dig själv lättare )
8.Ice Age 4 ( Jag bara älskar de filmerna , speciellt sidd :) )
 
Sist men den saken / grejen jag önskar mig mest är att bli faddet till en tiger!
Och det var 9 saker som jag önskar mig i julklapp!
God Jul!!!
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________